Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Serwis

Kontakt z serwisem wyłącznie mailowy:
serwis@megamusic.pl

Procedura reklamacyjna

Firma MEGA MUSIC Sp. z o.o. świadczy usługi reklamacyjne, zgodnie z warunkami zamieszczonymi w gwarancji dołączonej do zakupionego produktu. 

Podstawą wykonania naprawy reklamacyjnej jest dołączenie do produktu formularza gwarancji opatrzonego pieczątką sklepu oraz dowodu zakupu (paragony, faktury itp.).

Reklamacje należy zgłaszać TYLKO drogą mailową na adres e-mail:
serwis@megamusic.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, serwis odpowiada drogą mailową, podając instrukcję dalszego postępowania.

Urządzenie do naprawy należy spakować w sposób należyty
, zgodnie z wytycznymi przewoźnika i wysłać na adres podany w mailu zwrotnym.


Do przesyłki należy dołączyć następujące dokumenty:

1. Kopię dowodu zakupu (jeśli urządzenie jest zgłaszane do naprawy gwarancyjnej).
2. Kartę gwarancyjną.
3. Kartkę z adresem zwrotnym wraz z numerem kontaktowym. 
4. Opis usterki.

 
UWAGA!

Wysłanie produktu na inny adres niż podany w mailu zwrotnym może spowodować wydłużenie naprawy.

Wszelkie zapytania dotyczące statusu naprawy prosimy kierować na adres mailowy, z którego otrzymali Państwo odpowiedź na zgłoszenie usterki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl