Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Serwis

Kontakt z serwisem wyłącznie mailowy:
serwis@megamusic.pl

Procedura reklamacyjna

Firma MEGA MUSIC Sp. z o.o. świadczy usługi reklamacyjne, zgodnie z warunkami zamieszczonymi w gwarancji dołączonej do zakupionego produktu. 

Podstawą wykonania naprawy reklamacyjnej jest dołączenie do produktu formularza gwarancji opatrzonego pieczątką sklepu oraz dowodu zakupu (paragony, faktury itp.).

Reklamacje należy zgłaszać TYLKO drogą mailową na adres e-mail:
serwis@megamusic.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, serwis odpowiada drogą mailową, udostępniając nr RMA sprawy wraz z instrukcją dalszego postępowania.

Urządzenie do naprawy należy spakować w sposób należyty
, zgodnie z wytycznymi przewoźnika i wysłać na adres:

Mega Music – Serwis
ul. Żaglowa 2
80-560 Gdańsk
tel. 58 551 18 82 - tylko dla KURIERA dostarczającego przesyłki


Do przesyłki należy dołączyć następujące dokumenty:

1. Kopię dowodu zakupu (jeśli urządzenie jest zgłaszane do naprawy gwarancyjnej).
2. Kartę gwarancyjną.
3. Kartkę z adresem zwrotnym wraz z numerem kontaktowym. .

 
UWAGA!

Wysłanie produktu na inny adres niż podany wyżej może spowodować wydłużenie naprawy.

Wszelkie zapytania dotyczące możliwości zakupu części, statusu naprawy etc. prosimy kierować na adres serwis@megamusic.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl